<台灣早餐推介>

Hello 大家好👋🏼我終於開咗Blog喇😂

其實我開呢個page都係諗住分享下自己鍾意同唔鍾意嘅野。每個人都有唔同嘅意見,我鍾意嘅你未必鍾意,不過可以過黎睇下大家會有d咩唔同嘅睇法👍🏼
招牌豆漿 

好重豆味呀😍而且一d都唔甜,最重要係冇嗰陣豆臭味👍🏼每次行過都會買番杯黎飲下😎飲完當堂覺得自己生活健康左,可以走多幾轉夜市✌🏻
-
題外話,我飲到d臭嘅豆漿果時成日都會幻想係佢哋係一個污糟嘅環境,用d紅色嘅兜係地下整豆漿😂
-
不過佢哋只係由朝早五點半開到晏晝2點。所以要飲嘅就唔好咁遲喇
狀元餐
其實呢個狀元餐係飯糰包住d蛋,肉鬆,菜脯同豬扒👍🏼 我本身就已經超級鍾意食飯糰,糯米雞呢d野。所以呢個餐對於我呢d咁鍾意食糯米嘅人黎講係必食之選😎 
個飯糰黎到都幾重手,暖粒粒☺️撩開佢,都幾足料👍🏼 個飯唔係太淋又會唔太硬,加埋咁多料口感好正!菜脯好脆,d肉鬆好香😍
再加番杯豆漿就係一個完美嘅早餐👍🏼
佢地重有其他野食架,例如培根蛋餅,湯包,燒餅蛋火腿,同包等等
個蛋餅我就覺得一般般,其他野就冇試過喇,因為個飯糰都幾頂肚
-
💰 60 TWD
-
近西門町-
📍永和豆漿 #letseatwithsarah_taipei
108台灣台北市萬華區台北市中正區漢口街二段30號

Comments