kuko比利時鬆餅 - 台北美食

日式抹茶麻糬 Mocha Mochi Waffle (Read more for English review!)


呢間Waffle好吸👀 見到咁多唔同味道,真係忍唔住要買番個嚟試下。
佢係台灣已經有六間分店,一定唔會難搵!今期甜waffle口味都超過20種,鹹waffle都有三種。
-
‼️抹茶控‼️以抺茶🍵為主題嘅都有4款😳 

-
不過我去到果時得番呢款抹茶。拎上手聞到好香,麻糬好綠,都有淡淡嘅抹茶味。雖然唔係熱嘅waffle,但係外面都重脆,加埋煙煙韌韌嘅餡,口感唔錯👍🏼
其實其他口味我都想試
 👉🏼👉🏼👉🏼"抹茶拿鐵" "法式牛奶" "鮮芋燒"
但係食一個都真係幾頂胃

我朋友就買左個 經典原味,比我咬一啖,點知!我覺得原味重好食過抹茶。忍唔住要咬多啖
😋
本身嘅蛋味已經好香,外面又脆些卜卜。咁就已經係最好味。
不過我都係鍾意熱辣辣,新鮮出爐嘅waffle。如果你咁岩撞正佢地新鮮出爐就真係一定試喇。不過見到佢咁多款放係到比你簡都真係幾難會唔買個黎下口癮😂 
佢哋仲有禮盒系列,每個獨立包裝買番黎香港做手信都幾好
📍KUKO 比利時鬆餅 #onemorebiteN_taipei
Taipei station, 號 (1 樓 南 二門, No. 3, Beiping West Road, Zhongzheng District, Taipei City, Taiwan 100
-
食唔食得過?
我就覺得OK喇! #OneMoreBiteable

Comments